HUKUM NYEMBELEH KEWAN KURBAN NENG TANGGAL 27 REJEB

HUKUM NYEMBELEH KEWAN KURBAN NENG TANGGAL 27 REJEB

PITAKONAN:
Wonten kalimrahan wonten nagari piyambak nyembeleh kewan kurban wonten acara-acara kados teng tengah-tengah sasi Ruwah (Sya'ban), dinten pertami Pasa, tanggal Pitulikur sasi Rejeb. Punopo dipunparingaken nedhi saking kewan-kewan ingkang dipunsembeleh teng acara pahargyan kasebat ?

WANGSULAN:
Babagan nyembelih kewan kurban neng tengah-tengah sasi Ruwah (Sya'ban) utawa tanggal 27 Rejeb, kiye kalebu bid'ah, ora nana dalil neng syari'at lan ora diolihena wong mangan apa bae panganan sekang acara kiye merga ora ana dalil. Merga kiye mujudaken tumindak bid'ah.

Dene kanggo nyembeleh kewan lan menehi sedekah neng wulan Ramadhan, rika olih ganjaran sekang tumindak kaya kuwe supoyo kanggo lewih perek maring Allah subhanahu wa ta'ala.

Ramadhan minangka wulan sing diberkahi neng ngendi wulan kasebut dikhususaken kanggo nambah amalan sedekah lan tresna maring wong mlarat. Dadi, nek ana wong sing nyembeleh kewan kanggo tujuan kasebut neng wulan Ramadhan, wulan Zulhijjah utawa wulan liyane, mula dheweke entuk ganjaran sekang kabeh kabecikan kasebut.

Nanging, nek rika ngususaken tumindak amalan kaya dene neng tengah wulan Ruwah (Sya'ban) utawa tanggal 27 Rejeb saupakara khusus, kaya sing ditindakaken dening sawetara wong sing ngrayakena malem wulan kasebut, kiye ora ana dalile neng syari'at. Kosok baline, kiye mujudaken tumindak bid'ah.

Sumber Ukoro: Fatwa Nur Ala al-Darb Bab.3; Halaman 21

TERJEMAHAN 

HUKUM MENYEMBELIH HEWAN KURBAN PADA TANGGAL 27 RAJAB 

PERTANYAAN:
Ada kebiasaan di negara kita menyembelih hewan kurban di acara-acara seperti pertengahan bulan Sya'ban, hari pertama Ramadhan, tanggal dua puluh tujuh bulan Rajab. Apakah diperbolehkan makan dari hewan-hewan yang disembelih pada acara perayaan tersebut?

JAWABAN:
Berkenaan dengan menyembelih hewan kurban di pertengahan bulan Sya'ban atau tanggal 27 Rajab, ini termasuk bid'ah, tidak ada dalil dalam syari'at dan tidak diperbolehkan bagi seseorang untuk memakan salah satu makanan dari acara tersebut, karena tidak adanya dalil. Karena hal ini termasuk perbuatan bid'ah.

Adapun menyembelih hewan dan menyedekahkannya untuk beramal selama bulan Ramadhan, mendapatkan pahala darinya sehingga lebih mendekatkan diri kepada Allah subhanahu wa ta'ala.

Ramadhan adalah bulan yang diberkahi di mana bulan tersebut diperuntukkan memperbanyak amalan dalam memberikan sedekah dan mengasihi orang miskin. Jadi, jika seseorang menyembelih hewan untuk tujuan ini selama bulan Ramadhan, bulan Zulhijjah atau bulan selainnya, maka mereka mendapatkan pahala dari semua kebaikan ini.

Namun, apabila mengkhususkan beramal pada pertengahan bulan Sya'ban atau tanggal 27 Rajab secara khusus seperti yang dilakukan oleh beberapa orang merayakan malam tanggal bulan tersebut, ini tidak ada dalilnya pada syari'at. Sebaliknya, ini termasuk perbuatan bid'ah.

Sumber: Fatwa Nur Ala al-Darb Bab.3; Halaman 21

Wallahu ta'ala a'lam bishawab.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📚 BACALAH DAN AMALKAN FAEDAHNYA
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌏 SUMBER:
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
-https://salafyngapak.com/hukum-nyembeleh-kewan-kurban-neng-tanggal-27-rejeb-hukum-menyembelih-hewan-kurban-pada-tanggal-27-rajab/
-https://t.me/salafyngapak/13432
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
TERJEMAHAN DARI:
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
http://alifta.net/Fatawa/FatawaChapters.aspx?languagename=en&View=Page&PageID=351&PageNo=1&BookID=10
Posting Komentar